diumenge, 2 de novembre del 2014

Conferencia a Okazaki

Si, ho se, fa dies que no publico res. He estat bastant enfeinat i entretingut, a parts iguals. Ja faré un parell de publicacions sobre el que he anat fent en aquests dies. Però quant comences un projecte nou tens molta feina, i a mitjants de octubre vaig tenir que anar a una conferencia a Okazaki. El meu lloc de treball és a prop de Tokyo, però el centre que em paga esta a prop de Nagoya, a una petita ciutat que és diu Okazaki. Per aquest motiu he d'anar a les conferencies i congressos que organitzan (tot pagat) i he de preparar alguna cosa, com els plafons dels posters o passar els micros.
Així que fa 3 setmanetes vaig dirigir-me cap a Okazaki per una conferencia de dos dies. Seguint les indicacions de la secretaria, vaig anar a l'estació de Tokyo a agafar un Shinkansen cap a Toyohashi, i des de allà un tren express cap a Higashi Okasaki.

Al arribar al centre de conferencies d'Okazaki, als post-docs i professors associats ens va tocar muntar la sala dels posters. Ens van fer anar a les 11, però la conferencia començava a les 14h. Vam acabar de posar els plafons en menys de 30 minuts, així que ens va sobrar un munt de temps. Així que ens va tocar anar a dinar, em vaig ajuntar a un parell de japonesos i un frances que hi havia per allà. El noi estava en una situació semblant a la meva. Vam anar a dinar sashimi :3

I després va venir el que em va avisar el meu tutor. Tot el congres en japonès, tot, completament totes les presentacions, les transparències. Inclús el llibre de abstracts.


A la nit vaig anar a sopar amb el meu tutor. Just al costat de l'estació hi havia un restaurant de cuina "española". Semblava més un d'aquestes de cuina experimental, perquè les tapes o la paella s'allunyaven molt de la idea que tinc jo.

Per la nit em va tocar dormir en la residencia que té el mateix saló de conferencies. Era la opció més barata, per 2500 yens. La habitació estava super bé, va ser una llàstima no poder-la aprofitar més. A més el saló de conferències està com en un cim, pel que des de la finestra veia tota la ciutat de Okazaki.


L'endemà em va tocar més japonés cientific, no vaig entendré res. Però al acabar al anar a dinar, vaig visitar un santuari sintoista que hi havia al costat. Era és la època del shichi-go-san, així que els santuaris sintoistes solen estan pels de nens i pares.




 Al acabar el congres, vaig tornar cap a casa. Per tornar, la ruta més rapida va ser passar per Nagoya i pillar el shinkansen, per Toyohashi pasen pocs shinkansens.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada